2008-11-13

Sagan om de två Loden (eller Orchiterna anfaller)

Av någon anledning så stör jag mig ganska mycket på saker och ting, en del i min omgivning och en del på ett brev jag fick idag och så lite annat.

I brevet jag fick idag stod det att jag hade missat att betala en faktura (som jag vet med väldigt stor säkerhet att jag inte har fått), jag får betala en påminnelseavgift på 50:-.
Bredband2 borde fan få en påminnelseavgift för att de har glömt att skicka en faktura och att det är trevligt med kunder.

Jag skickade ett snällt mail till deras kundservice och hur det går återstår att se.

Annars är det fullt upp med skolan, så det är lite segt att hålla på att strula med sånt här, jag är verkligen trött på alla dessa turer jag har haft med tröga företag. Svenska kyrkan som blåste mig på en månadshyra en gång (bittert) och CDON som hade ett sommarerbjudande där frakten var gratis men där de inte skickade varan jag beställde förrän på hösten så jag fick betala frakt ändå (utan att det stod på fakturan, så där fick jag en påminnelseavgift för att jag inte betalade frakten fast jag betalade vad som stod att jag skulle betala, det slutade med att jag inte fick handla på faktura där under ett års tid [jävla idioter]).

Och så folk sitter och klagar över genitalieföreläsningar... suck.

2 kommentarer:

Dr Wannabee sa...

Du är utmanad läs i min blogg :)

Fredrik sa...

Genitalieföreläsningar i all ära men det finns roligare saker i livet.

Typ dammråttor.