2008-06-09

Det börjar bli dags

Det är natt igen och här sitter jag. Jag tror jag är färdig med packandet, det känns skönt, snart kan jag lägga mig... jag ska bara kolla lite på YouTube på bra Grandaddy-videor. Det gamla favoritbandet dök bara upp i skallen och många av deras små musikfilmer är ganska kul att se. Ska nog sätta klockan på sju imorgon bitti, då borde jag hinna till bussen som går från Norrlands universitetssjukhus (NUS) klockan 09.40. Siktet är inställt på att den sega bussträckan mellan Ume och Sundsvall ska tillryggaläggas sovande.

Skägg.

Grandaddy - Summer Here Kids

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Vilken skön musik. Grandaddy har jag aldrig ens hört talas om.

Danke schön!

Eric sa...

Roligt att höra! Hoppas du finner resten av deras musik bra, för det gör jag.. om du nu tänker lyssna mer.