2007-01-20

One down ten to go

Dåså, nu är jag inte längre någon T1:a, på måndag börjar termin 2 och vi blir samtidigt faddrar.
Nu är det bara tio terminer kvar.

Termin 1 avslutades med den där duggan och jag klarade mig ganska bra. Så nu slipper jag strul med CSN, hoppas jag även om min nästa utbetalning inte är spikad än.
Skönt med en helg utan något skolarbete alls att tänka på. Tidigare har vi haft case-introduktioner ganska tätt på helgern, så man har alltid kunnat göra något skoleri ifall man velat under helgen. Eller snarare, så här är det, har man case-introduktion strax innan helgen så känns det som om man måste ta sig ledigheten istället för att plugga.
Den här helgen är det verkligen ledigt, nu har jag inget case att klura på.

Imorn ska vi förbereda inför nollningen som jag tror kan bli hur rolig som helst, och utan några missöden liknande de under våran nollning.
Ryktet om vad några ska ha sagt till sjuksköterskestudentern under nollningen har nått långt ner i södra Sverige.
På tisdag har sjuksköterskorna dock bjudit in oss läkarstudenter på en stor fest. Faddrar och nollor från båda programmen. Kan bli skoj det där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

angående listan så norpade jag den från en sida.
och jag vet inte riktigt om jag håller med dig, eller ja, jag tolkade väl kanske frågan på ett annat vis. jag tog det som att jag blivit attraherad av någon man egentligen inte tycker är snygg. vad vet jag.
ledsen att jag pajade din morgon män!

Anonym sa...

Kongratulationer till den avklarade terminen!