2006-12-05

Den försvunna mappen

Vi hade Nallesjukhuset igår, kolla Folkbladet, så står det lite mer.

Jag hamnade i Västerbottenskuriren och såg rätt sliten ut, men eftersom jag inte har hittat någon nätversion av deras artikel så får väl Västerbottens folkblad duga.

Allt gick väldigt bra under dagen, barnen verkade ha kul och läkarstudenterna verkade ha kul, ja till och med dagispersonalen (mest fröknar) verkade ha kul.

Synd bara att jag under samma dag tappade bort min Cellen-mapp. Den innehåller alla papper vi har fått eller skrivit ut, de mesta av mina anteckningar från cellenkursen och så mitt närvaropapper som jag samlar underskrifter på när vi har obligatoriska moment.
Det där närvaropappret skulle jag bli glad över att få tillbaka, den som har upplyssningar om var mappen kan befinna sig belönar jag med en stor näve tacksamhet, för att få godkänt på kursen måste man kunna styrka att man varit på de obligatoriska momenten och detta papper är mitt enda bevis på det.

Kan väl i alla fall försöka glädja mig åt att jag åker till Örebro imorn.

Inga kommentarer: