2007-04-18

Oj, gjorde jag rätt?

Satt häromveckan i Örebro och tittade runt efter lägenheter i Umeå.
Inte för att jag är i akut behov av bostad, jag trivs i min korridor och i mitt rum med min säng och allt.
Men i alla fall, jag skickade några intresseanmälningar hit och någon dit. Fick till slut ett erbjudande på en lägenhet på Ålidhöjd. Ett rätt nybyggt hus nära universitetet, vägg i vägg med IKSU.. i princip.

Utan att ha synat lägenheten på plats tackade jag nyss ja eftersom svarsdagen är idag.

Är trea på lägenheten, så chansen är inte så stor att jag får den förmodar jag. Men jag börjar få mina tvivel, neurotisk som jag ibland är, kommer jag att kunna fixa folk att ha kollektivet med? Jag kommer ju bli så illa tvungen att dra igång ett kollektiv, en fyra på egen hand är jobbig även om man så skulle ha råd med det.

Någon intressent förresten?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ålidhöjd är mysboende, hoppas du får den! :)