2009-09-21

IKSU-sport och en letter to the editor

I kväll var jag och Henke på IKSU för att bli introducerade, imponerade och indoktrinerade, gratis guldkort i en vecka framåt. Ett erbjudande vi bara inte kunde tacka nej till.

Är det något pass som rekommenderas extra varmt är jag öppen, måste ju se vad det är som alla så vurmande (hysteriskt) pratar om.


Sen när jag kom hem kom jag på att det kan vara en bra idé att skriva ett utkast till min "letter to the editor" som jag ska diskutera i morgon, obra att komma tomhänt till mötet. Men med lite pill och dålig engelska fick jag nog ihop något som kan liknas vid en vetenskaplig text på 13o ord, det var lättare än jag trodde att inte överstiga gränsen på 170 ord.

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Ett pass som rekommenderas extra varmt?

Mitt såklart.

Anonym sa...

maste kolla:)