2009-04-29

Beräknad nedkomst: 12-13:e maj

Dåså, idag har jag då till sist beställt mig en laptop. Och inte vilken laptop som helst, en MacBook 13 tum White.
En dator många säkert känner igen till utseendet, men med lite förändringar inombords. Det känns skönt att efter veckor/månader av fundering äntligen komma fram till ett beslut. Men jag är ett antal tusenlappar fattigare nu.

Kanske kommer denna pryl göra mitt liv lite, lite bättre, men framförallt kommer den göra långa tågresor trevligare, skolarbete effektivare och brorsan lite surare (inte av avundsjuka utan för att han inte gillar Apple).

Solen skiner nu och därför måste jag ut och springa en sväng.

2 kommentarer:

Björn sa...

Detta gläder mig oerhört som Apple-nörd!

Grattis i efterskott förresten!

Eric sa...

Det gläder mig med, tror jag i alla fall. Det hela verka ju mycket bra. Men det återstår ju att se om Apple är så bra som folk påstår.