2009-04-28

Bara för att det heter diktafon blir det man säger i den inte automatiskt poesi

Att hålla på med projektarbete är stundom mycket långsamt och stundom mycket kul. Jag har inte riktigt fått ply på mig när det gäller skrivandet, men artikelläsningen kommer jag framåt med och jag är nog halvvägs med intervjuerna nu.

Vad som kommit fram vid intervjuerna har jag på min nya pryl, den digitala diktafonen, men jag hatar att höra min egen röst så jag drar mig i det längsta för att lyssna på eländet. (Tackar gudarna för att det inte är jag som pratar mest under intervjuerna!)

En preliminär slutsats är att professorer i regel (om man ska lita på mitt statistiska underlag på 2 stycken) har stökiga rum och är trevliga.

1 kommentar:

vincent sa...

Jag kan nog tycka om din blogg med. Bloggar du duktigt så hamnar du snabbt på bloggtoppen så du vet. ;)