2008-10-23

Lite spinning

Det är fullt upp som vanligt och någon egen dusch har jag inte. Så jag tog tillfället i akt och ställde upp som försöksperson när vi skulle undervisas i kliniska arbetsprov. Jag fick ta med mig ombyte till skolan, för EKG skulle kollas på mig medans jag trampade på en testcykel. Det blev givetvis rätt svettigt och efteråt fick jag låna skolans dusch; det ingick tvål, schampo och handduk.

Så genom att ställa upp som försöksdjur så fick jag duscha och motionera på arbetstid.

Jag tror förresten att David Bowie's Be My Wife kvalar in som veckans låt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ska hälsa från Björn som undrar "Men vaddå, är inte spinning lite bögigt eller?"

Eric sa...

Hälsa tillbaka att jag inte kan komma på någon spydig kommentar.

Anonym sa...

Han skoja bara juuuu :'(

Eric sa...

Jag med ju! :D

Aina sa...

Bowie borde kvala varje vecka bara för att han är en sån hunk

Fredrik sa...

För att reflektera över Björns kommentar, nej spinning är inte bögigt (varpå jag kanske är lite partisk i sammanhanget). Sedan så måste man ge tummen upp för den sinnrika planeringen att ta chansen till välbehövlig skoldusch. Smart drag.