2008-07-02

När man kan räkna regndropparna

Jag trodde inte riktigt mina ögon igår när jag kollade den hemskickade tentan, den tentan vi skrev precis innan sommarlovet började. Jag klarade farmakologidelen jag var 100 % säker på att jag hade missat. Och det fanns marginal dessutom. Miljömedicindelen gick sämre, den får jag göra om, men den är ganska liten i omfattning.

Jag har tyvärr inte hunnit skriva så mycket på sistonde, var i London hela förra veckan, var i Stockholm (eller vad man ska kalla det) veckan innan och det fanns inte mycket att skriva om innan dess. Nu, med en liten semester från bloggen i bagaget kanske det finns lite inspiration till fler inlägg.

Men just nu ska lite annat göras.

Jag känner mig glad.
Stormen i mina känslor har börjat lägga sig, en ljuv sommarbris har kommit istället.


Fast jag är lite bitter över att jag missar Roskilde.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt att du fortfarande är kvar.
Jag var lite orolig ett tag =P